حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم قم در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت + فیلم مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است محل خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان مشخص شد حملات خمپاره‌ای نظامیان صهیونیست به بیمارستان «کمال عدوان» غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) باقری: تلاش‌های امیرعبداللهیان برای تحقق اهداف سیاست خارجی ماندگار است همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شد لحظه شکار پهپاد آمریکایی «ام کیو۹ » بر فراز آسمان البیضاء + فیلم شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت‌الله رئیسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند
سرخط خبرها

 تیمی از آمریکا برای مذاکره درباره تهدیدات تروریستی «مشترک» به پاکستان می‌رود

  • کد خبر: ۱۵۳۲۷۴
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
 تیمی از آمریکا برای مذاکره درباره تهدیدات تروریستی «مشترک» به پاکستان می‌رود
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، یک هیات بین‌سازمانی از آمریکا طی چند روز آینده به پاکستان سفر می‌کند تا درباره تعیین رویکردهایی برای مقابله با تهدیدات تروریستی که هر دو کشور با آنها مواجه هستند، مذاکره کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه آمریکا در این بیانیه گفت: کریستوفر لاندبرگ، هماهنگ‌کننده موقت برای مقابله با تروریسم ریاست این هیات بین‌سازمانی آمریکا به پاکستان برای ششم و هفتم مارس (۱۵ و ۱۶ اسفند) به منظور مشارکت در گفت‌وگوی مقابله با تروریسم پاکستان-آمریکا را بر عهده دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکا و پاکستان درباره تهدیدات تروریستی مشترک که هر دو کشور با آنها مواجه هستند و توسعه استراتژی‌های سیاسی مربوط به همکاری در حوزه‌های مهم از جمله امنیت مرزی و مقابله با تامین مالی تروریسم مذاکره خواهند کرد.

این مذاکرات در حالی انجام می‌شوند که هر دو کشور از عوامل تهدیدکننده فعال در داخل افغانستان شکایت کرده‌اند. روابط اسلام‌آباد با کابل به خاطر نگرانی‌ها از اینکه طالبان گروه‌های نظامی دولتی ضد پاکستانی را که در افغانستان پناه گرفته‌اند، سرکوب نمی‌کند، خدشه‌دار شده است.

در همین حال، در سند سیاسی که اخیرا در رابطه با استفاده از زور منتشر شد، کاخ سفید اعلام کرد که در پی تغییر شرایط، آمریکا قصد ندارد پیش از انجام هرگونه عملیات مقابله تا تروریسم در داخل افغانستان رضایت و موافقت کابل را جلب کند.

سازمان ملل در گزارشی که ماه گذشته منتشر کرد، هشدار داد که طالبان در مقابله موثر با گروه تروریستی داعش ناکام بوده است. شاخه داعش در افغانستان مکان‌ها و افراد متعلق به پاکستان، روسیه، چین، هند، ایران و عربستان را هدف گرفته است.

منع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->